tisdag 27 augusti 2013

All are welcome!

2013 års sommar bör läggas på minnet. Inte bara för att det regnade väldigt lite utan för att det var en sommar som förkroppsligade sinnesbilden av den "svenska sommaren". Vi har turen att bo i ett väldigt vackert land, speciellt på sommaren, eller hur? 

Dock har det vackra vädret inte helt och hållet hållit mig borta från att förkovra mig i rörliga bilder, även kallat film. Jag tänkte dock inte skriva något om filmer idag. Dagens inlägg är mest en mental spark i röven på mig själv för att börja skriva lite igen. Kanske är det så att en och annan (av er tre läsare) som har saknat att läsa min inlägg här? Därför gjorde jag en ny header för att symbolisera en sorts nyfödelse.

Hur som haver... nya inlägg om film, musik, böcker och allsköns märkliga saker kommer att skrivas framöver. Jag har som vanligt vänt på de märkligaste stenarna i den kulturella skogen, varpå monster, zombies, katter, stora bröst, musik och litteratur har kravlat sig upp mot det vackra solljuset. Ett planerat inlägg kommer att handla om Fede Alvarez reboot av den gamla fina klassikern Evil Dead. Vad tyckte jag om den? Hur var den? Den som väntar får läsa.

Vi ses snart på en blogg nära dig, och ta hand om dig så länge! 

P.s Huntress har släppt en ny skiva samt en skön retro-video till låten Zenith! Se, lyssna och njut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar