torsdag 27 januari 2011

Sommar.. kom tillbaka allt är förlåtet!

Jag vet att jag klagade på dig. Att jag suckade och pustade när det var så grymt varmt i lägenheten. Jag utryckte ord om att du var riktigt jobbig och jag önskade att det skulle bli kallare.  Ibland ska man akta sig för att önska saker... Visserligen bjöd du på svalka och regn också i sommras, det ska du ha cred för. Efter regn kommer solsken, eller hur?


Sen tycker jag att du och övriga årstider ska se över ert schema lite grann. Har ni inte märkt hur glada och harmoniska människor ser ut när du, sommar, är här? Det är stor skillnad från hur folk ser ut nu, påbylsade och rosenkindade. Visst höstskruden i naturen är ganska vacker, och vårens make-over på naturen är förtrollande. Dock är det dig sommar som ger oss mest glädje. Jag ska försöka att inte gnälla i onödan om det blir så där "grymt varmt" igen, ska verkligen det...


Så... kom tillbaka så snart du kan/vill/önskar, du ska veta att du är saknad!


2 kommentarer:

  1. Anonym15:35:00

    Har du spelat i Skitarg?

    SvaraRadera
  2. Hehe, nope? Är det ett band? Annars har jag varit skitarg vid ett flertal tillfällen faktiskt!

    SvaraRadera