måndag 15 februari 2010

löjliga omskrivningar om bröst, demoinspelning och fin gräns mellan tragedi och komedi!

Ny vecka och nya tag!  
Tiden far förbi snabbare än rodelåkare i OS. Ännu inget jobb i sikte för mig, men någonstans i den fluffiga framtiden börjar en gestalt att ta form. Det jag kan avslöja redan nu, för att på något sätt väcka ett intresse, för vad jag ska hitta på i framtiden och kommande bloggar, kan jag säga att framtiden innehåller orden "prov" och "program". Ungefär som mina tidigare bloggar ofta innehållit orden "stora bröst" och "ansiktsfrisyrer", kommer framtiden med kanske mer vara av "akademisk" karaktär. Med svåra ord som "abnormt tilltagna mjölkkörtlar" och "tillrättalagt hår i sidbena, med utgångspunkt från näsrotens högsta punkt" kommer jag att på ett klumpigt akrobatisk vis att snubbla, stappla och stuka mig på det svenska språket! Ganska mycket på samma sätt som jag spelar trummor med andra ord. 

I´m a rock n roll preacher, not a sunday school teacher
I Luna Macabre har vi haft lite problem då sången fortfarande inte har kunnat läggas på demon (demon som i MUSIKdemo, inte som i en Demon som bor i någon av helvetets brinnande cirklar). Dock verkar det vara avstyrt nu, och förhoppningsvis kommer all sång vara klar innan månaden är slut. Det gäller att producera och mixa sen så att det blir ett bra slutresultat.Och då tiden som sagt bara far förbi, börjar det bli dags att träna på att få ihop ett bra set till spelningen i Laxå! Måste dessutom passa på att berätta att Metalgeddon är snart slutsålt vilket är fantastiskt roligt! 

Pysseljävulen i mig greppade tag i mig och häromdagen skapade jag lite härlig merchandise att kunna bära på sig för att göra reklam för bandet.

Klädmodet för män  2010 kräver ryggpatch!
Lugna ner er alla PK´are!
Ni OS tittare som fortfarande är lite upprörda för min liknelse med tid och rodelåkare kan dock ta den negativa energin och kasta den på tidningen Expressen istället för deras fina bildplacering idag. Visar dock dessa två bilder från OS på ett bra sätt den fina gränsen mellan komedi och tragedi.




Sköt om er go vännner!

1 kommentar:

  1. Hehehe...Du får då alltid till det grabben!

    SvaraRadera