lördag 14 november 2009

Jag må brinna i helvetet för detta....

... alltså för att jag ger Idol plats i min blogg. Ett riktigt skitprogram enligt mig och vars kvasinyheter tar upp alldeles för mycket plats i nyhetsmedier. Men när till och med nyhetsmedierna faller ner på infantil nivå med denna rubriksätnning, ja då kan jag fan inte hålla tillbaka...



Det är väl för I HELVETE inte mobbing om man påpekar att någons engelska uttal är dåligt? Det ska väl vara lite mer innan det kan klassas för mobbing? Om inte kan ingen annan person säga till någon annan negativ kritik, då det är mobbing om det används så här lättviktigt. Sen är det ett teveprogram... det måste göras rubriker av allt, t.o.m. när någon av jurymedlemmarna är sjukskriven... ja jisses.... och nu medverkar jag till att Idol får publicitet. Jag kommer definitvt att brinna i helvetet.

1 kommentar:

  1. Det är en gåta hur detta Idol,och dylika program, kan få så mycket utrymme i medier. Och någon måste ju protestera! Jag kan brinna i helvetet med dig ;)

    SvaraRadera