fredag 27 november 2009

I väntan på att Idol ska sluta på teve,,,



Då var det en månad då. Fyra veckor. 31 dagar. Massor med timmar och ungefär 60 gånger fler sekunder än timmar. Mycket trötthet, massa godis, grymt mycket surhet och en hel del höstkänslor senare kan jag dock meddela att det nu är en månad i rökfrihetens tecken! Även om flera i min omgivning säkerligen vid flertalet tillfällen önskar att jag fortsätt rökt, så har jag nu kommit över fyra veckors gränsen. Bra gjort jag, säger jag till mig själv!
Liten lista:
1. Ska inte det där &%¤# Idol-programmet på tv4 sluta snart? Det räcker nu. Lägg ner. Stopp. Sluta.
2.  Blåbärsbumlingar. Många är de röksug som stoppats tack vare detta fin-fina godis. Kan blåbärsbumlingar stoppa Idol åxå kanske…?
3. Mythbusters. Inte bara kul och roligt, utan dessutom lärorikt! Skrev jag kul och roligt också?

 4. Roliga mugshots!

Tro´t eller ej, Antichrister har nästan haft sån här frilla en gång på 1900-talet!

 
Jeffrey Combs spelade en utomjordling i Enterprise som såg ut nästan som denna kille. 
Fast Combs hade blå hud och antenner på huvudet...

 
Världens mest utförliga fantombild!

Klassiker 

Jag ber om ursäkt för brist på substans och innehåll i de senare inläggen på bloggen. Inte ens stora bröst har nämnts, inga zombies, inget om skräckfilm... Jag ska bättra mig!

p.s lägger till ett klipp på klassikern invisible rope.... världens billigaste skämt


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar