söndag 11 oktober 2009

Men det var då själva....


Er trogna läsare (ett annat ord för er som tydligen inte har något bättre för er än att läsa flestavningar, syftningsfel och onödig kuriosa här) vet att jag gillar (älskar, hatar) ett litet spel till PS3 som heter The Last Guy. En sort kombination av "masken" och springa och rädda människor från monster. Svårt att lista ut att jag skulle spela något sånt... Hur som haver, nu är det en bana som det har gått troll i (eller zombies för att vara exakt) och jag har "fått för mig" att jag ska sluta spela den banan om jag får 10.000 poäng. Och som jag har kämpat, funderat ut strategier och klurat... och så en dag... kunde det vara så att jag fick... 9.999 poäng. En neslig liten siffra för lite. En ynka poäng saknades. Men jag tänker inte ge upp... 10.000 here I come!



En liten lista för att avsluta helgen:
1. Dåligt väder på söndagar. Toppen för slöa nattsuddare som inte behöver ha dåligt samvete för att man skrotar omkring inomhus.
2. Katter som slöar



3. Goda släktingar som kommer med gott fika!

So long så länge.. och ett skämt från igår som tål att upprepas (bör läsas högt):

- Hey Johnny, vad är det för cool apa som hänger där på byggnaden?
- Det är en balkong!
Edit: har fixat några felstavningar och låtit en och annan varit kvar för sakens skull!

3 kommentarer:

  1. Anonym21:26:00

    Lycka till med de 10 000!
    Ordvitsen är klockren! www.klockren.nu

    "Släktingen"

    SvaraRadera
  2. -Hey Johnny... vart har du din peruk?
    -(drar handen över håret) här!

    Glömde tillägga att det ska läsas med amerikansk brytning!

    SvaraRadera