tisdag 27 oktober 2009

Blandad kompott idag på bloggen. Datachock, Intervjuscoop, bröst nämns i förbifarten och skräckfilm



Såg detta i tidningen och det första jag kom att tänka på var...
"Came-with-the-frame-family" För de ensamma som inte har något egen familj kan ju faktist få både utsmyckning till hemmet OCH en historia till varje ram! Det är ju inte illa!


Egentligen är det ju inte speciellt sensationellt att affärer faktiskt lurar på köpare använda saker. Det som förvånas är kanske att kunden faktiskt luras. I dagens samhälle där vi klagar på överkonsumtion och slit-o-släng är det väl på ett sätt bra att saker inte bara skrotas? Däremot kanske butikerna ska ta och radera hårddiskar och tömma mobiler och kameror på information innan de säljs vidare? Kanske inte så kul om den lokala swingersklubben lämnar tillbaka en kamera efter en temahelg eller om någon smygfotat stora bröst på stranden (ha, där fick jag med stora bröst igen!). Det skulle väl inte vara så tokigt med en ”rea”-hörna i teknikaffärerna? Trots mina tidigare klagovisor om loppisar så går det ju inte att missa att vi svenskar är tokiga i begagnade saker egentligen!

Vill även informera om att min intervju med John Morghen har blivit publicerad på den amerikanska skräcksajten http://www.horrornews.net/ . Riktigt roligt även om jag faktiskt trodde de skulle fixa vissa grammatiska fel som jag glömde ändra innan jag skickade texten till dem. Rackarns kul hur som helst och en eminent webbsida med massa kul!

På torsdag bär det iväg till huvudstaden (Stockholm, inte Laxå för er som undrar) för att vara med på prisutdelningen på tävlingen som Swegore anordat tillsammans med Warner Home Video av The hills runs red. En ny skräckfilm som inte alls är så pjåkig, och den lyckliga vinnaren har möjligheten att ta med sig 25 kompisar på en exklusiv visning!

Dagens I-landsproblem. Varför vaknade jag kvart i sex på morgonen när jag inte behöver gå upp så tidigt?

2 kommentarer:

  1. Kul inlägg! Visst vore det kul att få en "ny" mobil med bilder på Pamela Anderson i sängen...Hehehe...

    SvaraRadera
  2. Ja du lillebror. Den "stora bröst" fixering du tycks dras med är lite´gullig, Kent hade samma fix med som barn. Kommer du ihåg det? :-)
    Annars så är det lika kul att läsa dina inlägg. En sak till. Jag kommer inte att knkurera med dig dig om filmrecentioner utan låter proffsen sköta det. Ha det bäst.

    SvaraRadera