torsdag 10 september 2009

Var det så lätt?

Alltså, jag är ju en tänkande person (i alla fall vill jag tro det) och inser att även om en del människor råkar vara jättekända, så måste de äta, gå på toa, ta tag i vardagsbekymmer som alla vi andra. Trots det kan de kännas lite overkliga, mest för att de för det mesta bara existerar i teveapparaten, i tidningar eller i musikanläggningen. Hur som haver, tack vare en populär sajt som rimmar på "plejsmook", så tog jag mig i kragen en kväll när jag var uttråkad till bristningsgränsen att prova på en sak. Förutom att man kan bli upptäckt av gamla vänner på denna sajt, så finns ju faktiskt en hel del personer som är kända på ett eller annat sätt. Så jag slängde bort allt vad jantelag heter och gjorde en hel massa "vänförfrågningar" till kändisar på sajten som rimmmar på "hazefook" (vill förtydliga här, kändisar i MIN värld)och inväntade sedan svar.
Galaxer i mina braxer! utbrast jag inte, men nära på. Ett par förfrågningar accepterades ganska omgående. Inte bara det, de tackade även ja till att låta sig utsättas för intervjuer! Rätt otroligt enkelt, och otroligt roligt på samma gång. Redan idag har en intervju blivit klar, och jag väntar på en till inom en snar framtid. Tack sajten som rimmar på "mazecrook"!
Så intervjuerna kommer att publiceras på Swegore, men jag kommer även att lägga upp dem här på denna sida. Sen att frågorna till intervjuerna är skrivna av undertecknad ger kanske en fingervisning om att ni, kära läsare, kanske inte ska förvänta er för mycket.

Ett par hintar om intervjuerna är:


och definitivt i detta klipp:


2 kommentarer:

  1. Jag har oxå fått en hoper "kändisar" som mina polare på "racelook". Vissa har jag plockat bort eftersom dom inte var på riktigt... bara på låtsas...Typ satt och chatta med MJ efter han dött?! Hehehe...

    SvaraRadera
  2. Hehe, nu kollar jag efter kändisar som kan vara de autentiska, en bra hint är att kolla deras andra vänner på fejjan... kan visa på en hel del. Två intervjuer klara redan faktiskt!

    SvaraRadera