onsdag 30 september 2009

Stora bröst, höj din röst och skriv det först!

Det känns som att bloggandet från min sida har hittat en fin lunk och även om det är blygsamt med besökare på mina två bloggar, så är det några som återvänder för att läsa det jag skriver. Nu kanske en och annan har hittat hit på grund av rubriksättningar och det har sin funktion faktiskt. Tack vare Google Analytics är det fullt möjligt att se antal besökare, vad de har tittat på och så vidare. Det roligaste är dock sökorden som används:

1. antichrister
2. ansiktsfrisyrer
3. vampyrfilmer
4. after ski utklädnad
5. ajvide
6. badass actors
7. blogg mina stora bröst
8. blogg stora bröst
9. brutala filmer
10. bröst stora

Inte mindre än tre har sökt efter stora bröst och hamnat på min blogg! Jag skriver helt klart om fel saker här. Ansiktsfrisyrer? Vad i he&%#"e letar folk efter egentligen?



That´s facialhair for you!

Stora bröst är bra om man vill ha många sökträffar (jag kommer att skriva stora bröst mycket i detta inlägg om det nu är så att sökmotorerna baserar frekvensen på ord som t.ex. stora bröst, Big tits, big naturals eller massive breasts). Fast även om jag röstar för stora bröst, så finns det ju fler saker att skriva om. Den dag som jag de facto hade flest läsare hade jag publicerat ett av mina sällan förekommande allvarliga inlägg, det om Jobbmässan. Så seriositet kan löna sig läsarmässigt.

Att Dawn of the blog är så pass splittrad i ämnesvalen beror ju mest på att min hjärna fungerar så. Har svårt att bara skriva om en sak, även om samma teman ständigt återkommer i mina uppslag som zombies, skräckfilm, stora bröst, ansiktsfrisyrer (just kidding) och musik. Min blogg är först och främst skriven för mig och ett sätt att ventilera mig, sen är jag extremt glad och tacksam om det finns läsare som vill läsa mina inlägg! Så, sträck på dig kära läsare! Tack för att du läser detta!


Semesterfirare i gamla Östeuropa. Från Eli Roth´s trevliga Hostel

Kompisbloggaren MustaPekka (och nu blir det reklam!) är mer ute efter att synas i bloggosfären och arbetar aktivt med det. Visserligen har även lilla jag börjat marknadsföra min blogg mer aggressivt, och varför inte? Däremot marknadsför jag de texter som faller mig in, inte någon marknadsanpassad blogg om mode (fattar inget av mode i alla fall), nyheter (det finns faktiskt nyhetssajter) eller helt dedikerad stora bröst (hm.. denna måste jag tänka på)!

Det roligaste är väl i alla fall att topp sökordet är antichrister! Det innebär ju att några har hittat hel rätt. Men några uppslag till blogguppslag finns det ju helt klart i denna lista. Kanske ett inlägg den fiktiva vampyrfilmen Bigbreasted facialhair Vampires som presenteras i min recension som: " Huvudpersonen Romero (som påminner utseendemäsasigt om John Ajvide Lindqvist) har flytt till fjällen för att komma undan en grupp kvinnliga vampyrer som är ute efter hemligheten till hans manliga ansiktsfrisyrer. En natt när han har släppt på sin gard, står de där i dörröppningen och vill in! Deras stora bröst är intryckta i tajta after-ski dräkter och snart inleds en brutal katt och råtta-lek där ingen går säker! En brutal film, med många "badass actors i sina naturliga element. En film helt i Antichristers tycke och smak!"


Ingrid Pitt skulle passa bra i filmen!

p.s Stora bröst omnämns tolv… vänta tretton gånger i blogginlägget. Se om det ger något resultat?

16 kommentarer:

  1. "Att Dawn of the blog är så pass splittrad i ämnesvalen", dom bästa av bloggar om du frågar mig. Gillar att läsa om allt möjligt som rör sig i huvet på folk. ;-)

    Fascinerande att så många sitter o söker på "bröst"...haha. Men vaddå, jag söker juh på...äsch det säger jag väl inte här heller. Hehe.

    Fridens killen.

    SvaraRadera
  2. Jölle13:39:00

    du är första träff när man söker på "ansiktsfrisyr".
    kanske skulle ta patent på ordet?

    SvaraRadera
  3. De mest populära sökorden till min blögg är fitta.se och snoppbilder. Det säger en del. ;)

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Åh, jag glömde bort vad jag skulle säga nu, nåt om den fiktiva filmen tror jag, eller att jag gillar dina blogginlägg som fan.

    SvaraRadera
  5. Tackar, jag är så glad att jag kan göra folk glada med lite texter. Tänk vad världen skulle vara trevligare om alla ville det. Gör er glada alltså.

    Tove: Jag känner iofs en manusförfattare/filmkonsulent, kanske ska ta min "besöksbaserade" filmidé och go for it!

    SvaraRadera
  6. mesmalin17:15:00

    Jag är lite besviken här. Sökte på ansiktsfrisyrer, men allt handlar ju bara om stora bröst i den här bloggen.

    SvaraRadera
  7. Nu har "stora bröst" nämnts 14.. 15! gånger och ett bara nesliga bröst åxå!

    SvaraRadera
  8. Anonym04:16:00

    no les entiendo lo que escriben vikingos locos

    SvaraRadera
  9. Anonym04:16:00

    ¿hay muchas tetonas en sus paises?

    SvaraRadera
  10. Anonym04:20:00

    tratare de estudiar sueco un poco!!!!!! greetings from argentina

    SvaraRadera
  11. Bienvenido! Por supuesto, podrás aprender sueco a través de mi blog!

    Si es demasiado difícil de entender ...http://translate.google.se/translate

    SvaraRadera
  12. Anonym21:28:00

    las traducciones del metabuscador son malas e imprecisas como las letras(lyrics) del black metal

    SvaraRadera
  13. Anonym21:44:00

    estoy muy desilusionado con las islandesas,entre a facebook para ver fotos y muchas eran rubias !!!!!teñidas!!!!!!.

    SvaraRadera
  14. Perhaps it´s better to try and write in english then... the translation doesn´t make any sense at all :)

    Anyhow, I like readeers from all over to learn swedish from me!

    Also, check out my ENGLISH blog http://mondomoviemadness.blogspot.com/

    SvaraRadera
  15. Anonym01:17:00

    nu laser jag oversattningen, kommer jag ocksa fran etikett stora tuttar.isos filmkritiker eller nat?. en la proxima entrada voy a escribir las frases como corresponden.

    SvaraRadera