fredag 18 september 2009

Ny recension upp på Swegore! (och en parantes om zombies)





Denna gång har jag sett den franska filmen Inside på blu-ray. http://swegore.wordpress.com/
En mycket trevlig film om man gillar extremt våld, massa blod och psykopatiska kvinnor det vill säga!

Mina trogna läsare (alla två) vet att jag har en fabless för zombies och min förtjusning visste inga gränser (eller skräck, förfasan,) av expressens lilla artikel om influensa! Kanske kommer alla mina timmars spelande av The Last guy ge mig adekvata kunskaper i att rädda männisor och fly genom städer utan att bli tagen? Alla sömnlösa nätters utforskande av Umbrellas experiment av människor i Resident evil och framför alla sammanlagda dygns stirrande på zombiefilmer borde göra, åtminstone, denna bloggförfattare rätt förberedd mot eventuella angrepp! (not!)


Uuuuuuunnnngggghhhhhh....!

2 kommentarer:

  1. Idaliten11:33:00

    Det ska ju finnas en bok som heter "The Zombie survivale handbook", undrar om den funkar för en influensa epedemi också...

    SvaraRadera
  2. Shoot them in the head!!!!

    SvaraRadera