torsdag 7 maj 2009

En glad nyhet! Nu i pixieboksformat!

Ok... efter vissa klagomål om FÖR långa blogginlägg gör jag något åt det! Roliga bilder med kort text kanske får er, kära läsare, att åtminstone fnissa lite. Tack break.com för alla roliga bilder!


Jag gillar skräck!


Även om det är lite ensamt ibland.


Ibland hittar man kompisar.

Till och med sådana som tycker det är ok att vara nördig!
Jag gillar att skriva texter. Det är skoj!
Fast jag ser mig som rätt social också.


Jag skriver för en skräcksajt som heter Swegore, som ni säkert vet! Den är jättetuff.

Jag skrev en lång text om zombies. Massa ord och tecken.
Det roliga är att den ska publiceras på ginza.se snart! Både på webben och en förkortad version o deras papperskatalog!
Det tycker jag är jättebra!


Kanske kommer Swegore och Ginza att få ett fortsatt samarbete, som ett äktenskap!



Man ska sikta högt! Annars kan man aldrig nå sina mål!

1 kommentar:

  1. *skrattar högt*
    Ojojojoj...*fnissar*

    Loooloig!!!

    SvaraRadera