fredag 20 februari 2009

I morgon kommer något att hända!

Jag kommer att skriva ett nytt ordentligt blogginlägg. Idag är jag trött som den gamla gubbe på 38 år som jag är (ni som är smarta kan med denna information räkna ut min systers ålder, hehe).

Men en liten lista på vägen kan jag bjuda på. Kuligast nu, från nummer fem till nummer ett.

5. Cornelis sjunger Bellman. Det är bara så bra som det kan bli.

4. Medium har startat igen. Grundpremissen är ganska tramsig egentligen med synsk person hjälper polisen. Men utfyllt med massa familjedrama och humor är det en av de bästa teveserierna just nu. Sen är ju Patricia Arquette med. Bara det!

3. Guitar Hero 3. Nu klarat på medium! (helt utan koppling till förra posten dock).

2. Att det är vinter ute. Vitt och fint!

1. Trummorna. Nu är de hemma igen. Hurra!

Så.. imorgon, ny dag.. nytt inlägg! Dessutom får jag raka av mnig skägget om två dagar. Ska testa lite ansiktsfrisyrer då kanske? Hmmmm.....

1 kommentar:

  1. Jag brukar säga att om jag vore man skulle jag ha en ny ansiktsfrisyr i veckan. Go for it maaan!

    SvaraRadera