söndag 19 oktober 2008

Hur var det nu egentligen?

Hej alla vänner och alla som jag känner!

Varför svarade jag aldrig på mitt gamla blogginlägg? Vad hände egentligen? Stormades scenen? Blev jag ihjältrampad? Svaret på frågorna är nej i alla fallen. Sanningen är snarare att det hände alldeles för mycket i livet som gjorde att bloggskrivande inte var speciellt prioriterat. Och vem är jag som tror att någon ens skulle vara i närheten av att vara intresserad av vad jag gör, tycker och skriver. Så.. men nya krafter och med kanske lite mindre ambitioner ska jag, i likhet med Herbert West, ge lite liv åt det döda! Jag är ju i min fulla rätt till det, eller med Mr. West odödliga ord "I gave him life!"

Så kort summering vad som hänt;
-Jag står till arbetsmarknadens förfogande (en lång historia som bara kommer att utmynna i att ägarna och politikerna i Örebro/Västerås var "dumma" och jag och mina arbetskamrater blev offer i ett politiskt mörkerspel)
-Renovering i lägenhet=snyggt!

-Renovering i lägenhet=grymt jobbigt!
-Skriver recensioner för en fantastiskt bra skräckfilmssajt! http://swegore.wordpress.com/



Vi ses snart igen go´vänner!

3 kommentarer:

  1. Du ska inte ha dåligt samvete för det här strulet med kroppen raring. Det är ju inte du som gjorde illa mig. Du försökte skydda mig och så blev det galet. Jag är tacksam för att du ville vara min räddande riddare. Du kunde ju inte veta att karln skulle kasta sig över dig heller! *puss*

    SvaraRadera
  2. Hehe, nu är jag nöjd! Gött mos att du försvarar din kvinna. Även om det blev som det blev. Min papps har också tre kvinnor att tampas med, tur att en av dem (mommy dearest) är vid sina sinnens fulla bruk. :D Kram!

    SvaraRadera