lördag 27 januari 2007

Varför?


Ojoj, köpt ett trumset för ett tag sen. Dyrt som fan. Inte håller de takten år mig ens, trots att de är digitala. Jag terrar familjen med mina monotona otakter (det är ett digitalt set, jag hör arenaljud, de hör duttduttdutt). Jag skulle vilja kunna snurra med pinnarna, spela coola break och vara så där läbbigt bra. Istället spelar jag i otakt, tappar trumpinnarna (moget!), missar slag.. suck! Men ibland... bara för ett par korta sekunder... då sitter det där och jag känner mig rätt nöjd med mittspel. Då är det värt varenda öre!
Så ser det ut.

1 kommentar:

  1. Jag kan berätta varför, hur och såvidare. Han ÄR duktig, riktigt duktig till å med...men som vanligt så är han för blygsam för att kunna säga det. Jag tänker såhär... han trummade i sina fjårtisår och knappt sett åt ett trumset sedan dess, när han sen sätter sig och börjar trumma så låter det som att han spelat ett par år redan. Då har man talangen. Dessutom är han ganska sexig när han sitter där i ett tajt linne och trummar. =) Jaja jag e väl partisk, men det skiter jag i. Han är duktig oavsett vad han själv säger! =)

    SvaraRadera