måndag 15 januari 2007

Blandad kompott

Antichrister 10 år: Commodore 64, text-teve, Språka på serbokaratiska, Urcellen Ellen (eller var det Urschellen Ellen?), Agent X9, Tin-Tin på grammofonskiva, Grease, Game & Watch, Kalle Anka, tecknade program=julafton.

Antichristers dotter 10 år: Teve, dvd, video, laptop, Mp3-spelare, Harry Potter, High School musical, Ugly Betty, Gameboy, Kalle Anka, teckade program hela dagen o kvällen.

Och så säger en del att det var bättre förr. Suckers!


Sen sist jag var o skrev har inte mycket hänt. Varit på jobbresa i Stockholm. Åt god mat, såg UR´s utbud för 2007 och sov gott på najs hotell.

Så här såg jag ut när jag tog kortet!



Såg Mel Gibsons Apokalypto. Trevlig överraskning. Fjärde filmen i Gibsons regi och karln blir bara bättre och bättre. Att filmen sen har en massa grafiskt våld klagar iaf inte jag på (var det bara jag som tyckte att han kunde ha smaskat på med MER våld i Passion of the Christ?) Hur som helst var Apokalypto en visuellt vacker film och berättelsen engagerade och "skådespelarna" övertygade i sina roller.

1 kommentar:

  1. Du är så bra på att skriva. Stoltheten strålar i mig när jag läser saker du skrivit. =)
    Älskar dig min prins!

    SvaraRadera