onsdag 10 januari 2007

Arrgghhhh!

Inte ens en förmiddag har gått och jag har redan hunnit med följande;
1. Fixat denna blogg
2. Fattat hur man gör.
3. Glömt bort hur man gör.
4. Glömt inloggningsuppgifterna.
5. Kom ihåg dem.
6. Glömde dem igen.
7. Fattar fan ingenting av hur man loggar in, men lyckas på något sätt hur som helst komma in igen.
8. Försummat mitt jobb på grund av ovanstående punkter. Om jag får sparken hålls Anders ansvarig. Jag är såååå lättförledd och lättlurad.

Funderar även på innehåll till bloggen. Det är fanimig inte lätt. Kanske blir det ett bloggarnas Seinfeldt, en blogg som inte handlar om något? Minus all humor och välskrivna karaktärer som Seinfeldt har då dock. Men precis som så mycket annat i livet är det säkert bara att köra i vind och ta det som det kommer. Klarar jag bara att logga in klarar löser sig nog innehållet allt eftersom.

Kan ju stjäla texter från andra sajter, eller klistra in lite omotiverade porrbilder bara för att få någon som helt att läsa (kika) in här. Internet är ju så demokratiskt, vi användare kan ju "dela" på allt. Musik, film, porr, tankar, listor (hmm, kanske ska ha med massa listor?), privata saker och underbara konspirationer finns lätttillgängligt att åskåda och begrunda över. Viva la internet! Nu måste jag jobba lite.

3 kommentarer:

  1. Du är ju för rolig! *småfnissar* Nu är jag om möjligt ännu mer nyfiken på vart detta skall leda! Bra skriver du iaf! =) Jag är stolt! *puss*

    SvaraRadera
  2. Danke! Kanske värt några pussar på magen sen?

    SvaraRadera
  3. Välkommen (åter igen) till blogghelvetet! Här brinner ständigt idétorkans svidande eld och ständigt vilar prestationsångestdjävulens mörka skugga över en. Dag som natt.
    Listor är ett smart sätt att tvinga ur sig lite åsikter ibland. Och åsikter (gärna uppseendeväckande sådana) är förstås roligast att läsa...
    Fan, jag är lite sur över att jag inte kom på denna bloggidé först. Grrr!

    SvaraRadera